Ciekawe reklamy kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych/Make Up Cosmetics- incredible press advertisments

9/18/2018

                   Oto ciąg dalszy reklam które najbardziej przypadły mi do gusty w czasopismach kobiecych ( i nie tylko :) Z reklam kosmetyków najbardziej lubię te przedstawiające barwne makijaże i w ciekawy sposób pokazują kosmetyki.
                   Jeżeli chodzi o wybór firm to nie jest miejsce ani post na rozstrzyganie które są ok a które be  pod każdym względem, prezentuję tu tylko reklamy które mi się podobają wizualnie- bo są dobrze zrobione, dobrze obrobione graficznie, mają ciekawy pomysł lub po prostu wpisują się w moja estetykę. Nie oceniam tu firm pod względem moralnym (testują czy nie na zwierzętach, "walą samą chemię i szkodliwe substancje", zubażają lasy tropikalne, wyzyskują miejscową ludność która pracuje za grosze itp., itd.). Tu pierwsze skrzypce gra pomysł i estetyka. Te reklamy zwracają moją uwagę dzięki harmonijnemu połączeniu barw na pięknej twarzy oczywiście (w przypadku marek makijażowych) albo ciekawemu ujęciu problemu - jak w przypadku reklam Vichy, które zawsze mnie zaskakują!












































































































Macie swojego faworyta wśród przedstawionych reklam?

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.