Modelki jak żywe-sztuka kolorowania /Models-Colouring book for girls


                   Moje kolejne "kolorowanki". Ostatnio nie mam weny na rysowanie więc tylko koloruję (no dobra pokolorowałam jakieś 3-4 mc-e temu; zdążyłam już podrzucić do bookcrossing, może ktoś sobie weźmie i pochwali się jak to fajnie koloruje😂).
.
.

                 Ostatnio większość czasu spędzam na Insta- tam wrzucam zdjęcia, które dopiero pojawią się w postach na blogu. Założyłam tez 2gie konto na moje lalkowe "wytwory"- znów człowiek się nie uczy  na błędach! (powinnam to zrobić od razu a znów wyszło tak jak z blogiem- trzeba było oddzielać 2 rzeczywistości po tym jak wstawiłam już większość postów lalkowych na główne konto 😒).
Zapraszam do podglądania moich zdjęć na Instagramie- możecie wejść przez widget na blogu.












Ta mi przypomina Macadenian Girl:) 



I jeszcze rzut na pracownię krawiecką




 Z tego korzystałam:)




1 komentarz:

  1. och, jak bym dorwała taką
    ilustrowankę tobym ją chyba
    z 20 razy skserowała - lubię
    kolorować wiele wersji tego
    samego! kiedyś dostałam "przez
    pomyłkę" 2 takie same grubaśne
    egz. od wujostwa zza granicy -
    nie rozumieli, czemu jestem
    taka przeszczęśliwa :DDD

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.