Różowo mi.... naszyjniki dla dziewczynek/Girly necklaces for little princess


          Kiedy kilka tygodni temu wybrałam się na "ciuchlandowe" polowanie, do domu wróciłam bez masy pierdół i lalek, ale za to z plastikowymi kolorowymi "zwierzaczkami" i literkami do tworzenia bransoletek. O dziwo "zapakowanymi" nówka sztuka, nieśmigane! 

          Postanowiłam wyczarować z nich  ("biżuteryjnych zwierzaków") ozdoby dla dzieci, bo tylko do tego się nadają:( Tak powstały bransoletki, jak również naszyjniki.
           

         Jeden naszyjnik odróżnia się od pozostałych bo dodałam do niego duże drewniane "korale" (czy coś nieokrągłego można nazwać koralami?), które zalegały wśród sterty pojedynczych elementów do tworzenia biżuterii. Tak powstał różowo-złoty naszyjnik z rybkami, który postanowiłam zgłosić na wyzwanie w Szufladzie (baner po prawej str bloga).

Pink
 
  Naszyjnik na "różowe" wyzwanie:



Ten powstał wcześniej, ale nie miałam gdzie go wcisnąć, więc publikuje dopiero teraz.

 

Pozostałe "zwierzakowe" naszyjniki:


Yellow



 
Orange



 
Multicolor



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.