Kolory ziemi - 1szy brelok/Colores of nature - keychain

2/09/2015


        Odkąd w moje łapy wpadł "warkoczowy" beżowy pasek od torebki -(idealny na bransoletki!) zastanawiam się jak go wykorzystać do stworzenia cyklu pod nazwą "Kolory Natury" ... No dobra "... Ziemi" też byłoby dobrze! 

        Pomysł nasunął się sam gdy zobaczyłam, że Szuflada organizuje konkurs pod nazwą "Kochamy Eko". Postanowiłam wziąć udział i odrzucając pierwotny pomysł- miniaturowe jedzonko w stylu eko- popełniłam brelok. 

       No może nie do końca eko jest ten brelok bo elementy brązowe, które wyglądają na drewniane to tak naprawdę plastik, ale koraliki i deseczka są jak najbardziej drewniane. Kolorystyka jest w odcieniach bieli, beżu i pomarańczy- jakoś nie pasowała mi tu zieleń!
              

       Miałam w planach zamiast deseczki, dać laleczkę zrobioną z włóczki, ale ktoś (może nawet ja sama) wywalił włóczkę! Laleczka (kurdę, a'la voodoo raczej niż piękna "szmacianka") będzie musiała poczekać na kolejny brelok!



Colores of nature

Earthy tones keychain with charms




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.