Nowe (stare) bransoletki/Upcycling bracelets


        Święta, święta i po świętach, ale chciałam wrzucić jeszcze wzory świątecznej biżuterii, którą robiłam na pewien kiermasz świąteczny. 

      Żeby nadrobić trochę postów i nie mieszać etykiet - rozgraniczę breloki i bransoletki. 

 

     Dziś chciałam przedstawić nowe oraz nieco zmodyfikowane wzory- taki upcykling dawnych bransoletek, które można oglądać na tym blogu po kliknięciu "zakładki"  bransoletki/bracelets (oczywiście!) w etykietach!

     Zmodyfikowałam bransoletkę ze steam kapeluszem i tą z waflami, przerobiłam "inspirowaną Milką" i babeczkową z różową wstążką - szukajcie a znajdziecie!


    Nowość to bransoletka leśna powstała z elementów jesiennych (rozmontowanych) już breloków oraz biało-fioletowa z charmsami i brązowa pleciona w stylu "new antyk" (nie wiem czy taki styl istnieje, a jeżeli nie to właśnie go zapoczątkowałam!)



Upcycling bracelets with polymer clay charms







 
Zupełnie nowe wzory (przynajmniej u mnie)  



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.