Moje autorskie Grafiki-cz.1/My Graphics art -part I:MM and Rock Hudson drawings


         Ostatnio lepię (modelina), kleję (drewniane mebelki) i wycinam (Gimp). 
Zanim jednak pokażę efekty mojej wyczerpującej pracy- wrzucam kilka szkiców i grafik, które powstały w przeciągu ostatnich 2-3 lat. 
 
         Zanim dopadnie mnie krytyka, chciałam powiedzieć, że zdaję sobie sprawę z niedociągnięć, braku wyobraźni 3d i zaburzenia proporcji w popełnionych pracach. Na swoje usprawiedliwienie dodam że lubić rysować nie zawsze oznacza umieć rysować! Jak ktoś uczył się podstaw rysunku z podręcznika dla żółtodziobów (dosłownie! autor takowego to F.Fradella) to nie wymagajcie geniuszu godnego Da Vinci czy Matejki!
 
 
P.S. Spinky & Muss to postacie wzorowane na popularnej kreskówce Warner Bros. 
(podobieństwo do postaci fikcyjnych jest więc zamierzone). Chciałam zrobić je w realu, ale zabrakło czasu. Mam jednak nadzieję, że w następnej odsłonie pojawią się  zdjęcia tych "rzeczywistych" grafikoumilaczy!


Spinky & Muss




Po lewej rzeczywisty rysunek, wzorowany na foto z książki, a po prawej podrasowanie w Gimpie. Mam nadzieję, że ten drugi choć trochę przypomina plakaty z lat 50-tych- takie było zamierzenie!

 
Królewna Śnieżka - rysunek na podstawie zdjęcia w czasopiśmie.

Moje pierwsze próby z kredkami i czarnym cienkopisem.








To była moja pierwsza praca pastelami na kolorowym kartonie.
Może nie widać ale karton jest ciemnobeżowy.

Rock Hudson jak malowanie- chciałoby się powiedzieć,
ale podobieństwo nie jest porażające. Może kiedyś wyjdzie lepiej?

Akryl na panelu ściennym.

Obsługiwane przez usługę Blogger.