Szkic słodkiej obudowy na telefon cz.I /Deco-den sketch of smartphone case part I


          Oto szkic słodkiej obudowy na komórkę jaki stworzyłam na konkurs organizowany przez Tynkę z ciasteczkatynki.blogspot.com . 
 
         Na Facebook'u można było na niego głosować przez wciśnięcie "lubię to". Po konkursie, jeśli nici z wygranej, zamierzam zrobić ten wzór nawet jeżeli nie znajdzie się na komórce (może dodam go jako ozdobę na pudełko?).

[Edit: 26.05- konkurs się zakończył i niestety nie wygrałam- jak się nie ma 400 znajomych to trudno konkurować. Dziękuję za wszystkie 13 głosów w tym za 11 od osób, których w ogóle nie znam! Miło że ktoś docenił moją pracę. Mam wrażenie że przedobrzyłam poprawiając szkic w Paincie, by był wyraźniejszy.


EDIT 2018: Konkurs się zakończył 6 lat temu a ja nadal nie wykonałam tej obudowy 😂
 


Wersja orginalna


Obsługiwane przez usługę Blogger.