Jesienne inspiracje w miejskiej przyrodzie/Autumn moods photography


                 Jako że przyszła już jesień a ja od września zdążyłam nacykać kilka jak mi się wydaje klimatycznych (znaczy w jesiennym klimacie 😂) zdjęć, to po wrzucenia ich już na Insta, nie pozostaje mi nic innego jak zebrać je do kupy w jednym poście tutaj. Nie są to może nazbyt artystyczne wizje jakie można obejrzeć u niemieckich blogerek na Instagramie, ale musiałam dodać swoje 3 grosze , bo to moja ulubiona pora roku :) No... wtedy kiedy nie pada a na dworze temperatura przekracza 15 stopni:)

Zapraszam do oglądania:)



Zawsze jest pora na słodkie co nieco- zarówno w wersji zdrowszej jaki i pyszniejszej:)









P.S.  Która kolorystyka podoba Wam się najbardziej- TA Z ROZBIELONYMI KOLORAMI I MNIEJ NASYCONA CZY TA ŻYWA JAK JESIENNE LIŚCIE?

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.