Jesienne stylizacje modowe/Autumn ootd- teddy coat


                  Wiem że jesień już dawno za nami (a szkoda) ale zostało mi parę pamiątkowych zdjęć z tej przepięknej pogodowo w tym roku jesieni. Co prawda nie kupiłam płaszcza z misiowym futerkiem ale za to dorwałam bluzę, która bardzo podobnie wygląda. Sama w sobie nie jest spektakularnie ciepła bo nie posiada podszewki, ale zarzucona na bluzę całkiem znośnie trzyma ciepło przy temp.15 stopni.






Ach przepiękną pogodę mieliśmy tej
 jesienni. Jak dla mnie cały rok mogłoby tak właśnie być! Po co komu zamarzać w zimie i pocić się latem?





                    Udało mi się upolować nawet wiewiórę na promocji w Kik. Przymierzałam się już od kilku miesięcy ale wciąż się  zastanawiam po co mi kolejny zbędny (błyszczący!) bibelot? Cena jednak zwaliła mnie z nóg (2 zł!) wiec mogłam zostawić biedactwa na pastwę innego klienta  😂





Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.