Nadciąga inwazja kolorów czyli superbohaterowie z kolorowanki /Comics Superheroes: Batman, Spiderman, Green Lantern etc. in coloring book


                   Tak.... jako że mam już dużo walających się po kątach pokolorowanych rysunków z kolorowanek dla dorosłych (kto pomyślał o czymś sprośnym jest w tej chwili jest w błędzie!)- postanowiłam podziel się moją twórczością ze światem. Na pierwszy rzut idą kultowi superbohaterowie DC Comics i Marvel. Kolorowanka to chyba "print na boku" bo wyprodukowana w Chinach i na słabej jakości papierze, który przebija rysunki na druga stronę, ale przynajmniej za 1,50 zł miałam frajdę kolorowania no i jeszcze cały zestaw naklejek:)
                  Zdjęcia podrasowałam w programie do obróbki bo wyszły strasznie kiepsko a nie mam jak zrobić nowych. Kolory są za bardzo nasycone a niektóre całkiem zmienione względem oryginałów.



Wonder Woman




Batman





Superman









Flash
  Green Lantern

Niezidentyfikowani (tak... ja fanka cooltowych obrońców świata przyznaję że nie znam wszystkich!)


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.