Modern vintage czyli koronki i kwiaty we współczesnej modzie. Stylizacja romantyczna w nowoczesnej odsłonie.

7/26/2020

 

          Zafascynowałam się ostatnio modą vintage- taką z powieści rodem z XVIII/XIX w. w stylu Jane Austin i podobnych.

Przyznaję jednak, że samych romansideł jeszcze nie czytałam.              

          Podobają mi się za to proste sukienki w stylu 'country living', jakie nosiły mniej zamożne kobiety, rodem z baśni braci Grimm. Nie wiem jak fachowo nazwać ten styl, ale jak ktoś chce wiedzieć to podobne są do sukienki Belli z "Pięknej i Bestii". Podobają mi się też koronki w połączeniu ze swetrami, zarówno cienkimi jak i tymi o grubszym splocie, oraz ubrania w kwiatki.
           Na fali tej fascynacji stworzyłam własną stylizację w bardziej nowoczesnym stylu, bo bawełnianą koszulę z koronką ukryłam pod cienkim swetrem z ważkami, a zamiast spódnicy włożyłam spodnie dżinsowe w kwiaty.
            Nie wyszło idealnie, bo aparat kiepski i nie było gdzie zrobić zdjęcia bo dom to nie studio, dlatego kiepsko wyszło. Modelka ze mnie żadna bo zwyczajowa ma kilka rozmiarów mniej, ale z braku laku...

 Podobno nie powinno się łączyć zbyt wielu wzorów na raz, zgadzacie się czy nie?



ubrania w kawiaty w stylu romantycznym









Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.