Nowe nabytki żywnościowe i kosmetyczne- recenzja produktów/Fit and yummy food - flatlays and review


                   A oto co udało mi się upolować w minionym czasie. Nie będę dodawać osobnego posta z poleceniem czy wręcz przeciwnie. Powiem krótko że:
* lody Grycan mimo naturalnego składu były za słodkie,
*bakalie Helio- orzechy laskowe miały świetny smak (chociaż były prażone i z pozostałościami brązowej otoczki),
*cukierki Ricola (żółte bo inne mają aspartam,! wtf!?) stosuje ostatnio na podrażnione gardło zamiast aptekarskich specyfików,
*pudełeczko kształcie macaroona (Rosmann) jest fajne do przechowywania kremów w podróży (ale nie za rzadkich, bo się rozlewają  niemiłosiernie) i całkiem solidnie wykonane
* pomadka Vianek mimo ładnego owocowego zapachu i takiegoż smaku rozczarowała mnie swoja zbyt lekką konsystencją (zostanę przy brzozowej  z Sylveco- w końcu to i tak jedna firma tylko różne serie).





                    Przyszła kolej na coś w żarówiastych barwach czyli:
a) sok przecierowy w fajnym opakowaniu z minką (nie pamiętam producenta)- nie ukrywam że kupiłam ze względu na opakowanie ale doceniam też fakt że składa się z samych soków przecierowych (jabłko-marchew-banan) bez dodatku cukru.
b) baton ze spiruliną Dobra Kaloria- kolejny zdrowy baton, który jest dobrą alternatywą dla tradycyjnych słodyczy. Nie zostanie on jednak moim ulubieńcem ze względu na dość wyraźny (kwaskowaty) cytrynowy smak. W składzie ma: liofilizowaną cytrynę, spirulinę, daktyle i orzechy.
c) woda wysoko zmineralizowana Szczawa II - polecana dla ludzi z niedoborem dobrego humoru:) Tak poważnie do dla tych którzy mają obniżony nastrój, niedobór jodu (problemy z tarczycą) i tych co by chcieli uzupełnić niedobór minerałów. Trzeba ją koniecznie rozcieńczać bo ma specyficzny smak. Zlecają też picie przez słomkę bo ze względu na dużą zawartość żelaza może barwić zęby (na czarno!?)- nic takiego nie zauważyłam, ale zastosowałam się do zaleceń "słomkowych".



                    Biedronkowe hity zdrowotne czyli:
  • Vitanella baton z quinoa i truskawkami
  • Fasten napój proteinowy o smaku czekoladowym
                    O ile baton mnie nie zachwycił (nie lubię jak mi coś trzeszczy w zębach) to przy napoju zostanę na dłużej. Takie zdrowe kakao bez cukru (słodzone suklarozą) i z dużą dawką białka- 25 g w butelce o pojemności 250 ml to mój hit. Mogłoby kosztować o 1 zł taniej co prawda, ale nie ma co narzekać bo za cenę 3 zł nic lepszego na rynku nie widziałam.



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.