Cztery naszyjniki dla różnych typów osobowości/4 Necklaces style- from gothic to etno

12/16/2018

                    Przyszła dzisiaj pora wrzucić zdjęcia zaległych naszyjników, które zrobiłam bądź zmodyfikowałam w lecie. Każdy z nich się różni materiałem wykonania oraz stylem w jaki można go wpasować. Będzie więc naszyjnik dla lubiących "ciemną stronę mocy" oraz pastelowych elegantek jak również wielbicielek stylu etno oraz fantasy:)

                    Na pierwszy rzut idzie naszyjnik inspirowany gotykiem w nowoczesnej wersji:) Taki nieco wampirzy look dla jakieś nowoczesnej Gotki. Zrobiłam go z metalowych elementów (w tym przekładek) oraz szklanych koralików i ozdobnych guzików.
                    Kolejny to znana już z tutoriala Jak zrobić głowę smoka z modeliny zawieszka smoka, która miała pierwotnie być naszyjnikiem na konkurs organizowany 2 lata temu ale że się nie wyrobiłam to smutno leżała w szufladzie i czekała na wykorzystanie. Zrobiłam więc z niej najprostszy z możliwych naszyjników. Trzeci to taki misz masz tego co mi zostało z biżuteryjnych akcentów a 4ty to naszyjnik w stylu afrykańskim, który był już dawno publikowany- zrobiłam po prostu nowe zdjęcie







.


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.