Moje domowe jogurtowe kompozycje na śniadanie- /Homemade joghurt bowls with fruits and nuts- foodie photos

8/13/2018

                   Dziś przedstawiam wam moje jogurtowe kompozycje na udane śniadanie:)

                   Obok tradycyjnych jogurtów naturalnych postanowiłam zaszaleć także z jogurtem sojowym (na zdj. nr 3). Efekty moich eksperymentów  to kolorowa tęczowa kompozycja z owocami sezonowymi typu wiśnie, brzoskwinie, awokado, maliny, porzeczki oraz chipsy kokosowe oraz mieszanka orzechów z rodzynkami.
                   Musze jednak przyznać że ten sojowy na "czysto" jest mało zjadliwy - smakuje jak zagęszczone skrobią mleko sojowe bez cukru 😖 Po wrzuceniu słodkich owoców da się przełknąć ale już  go nie kupię. Po co wiec próbowałam skoro wiedziałam że może być mało zjadliwy? Oczywiście była przecena prawie 40 % 😂

P.S.Uwielbiam dodawać do jogurtu naturalnego owoce i orzechy a wy z czym, chętnie jecie swoje jogurty?






Najlepsze składniki do przygotowania jogurtowych kompozycji :)



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.