Wystawa smoków cz.2/Dragon drawings and miniature scene


                   Dalsza część zdjęć z wystawy smoków :) Rysunki smoków niestety nie zostały wykonane przeze mnie a szkoda bo ładne :)

                  Co do smoków to popełniłam w 2016 r. zawieszkę na konkurs Royal Stone ale się nie wyrobiłam w czasie i nie zgłosiłam do konkursu mojego planowanego "wikingowego" naszyjnika. Póki co zawieszka czeka na jakieś zakomponowanie w łańcuszku. Zrobiłam nawet TUTORIAL z postępów pracy. Kiedyś wrzucę :)- oby nie za kolejny rok 😨

Miniaturowe oblężenie twierdzy przez smoka:)




A oto smoki wg wyobrażeń artystów (lub 1 go artysty, niestety nie wiem kto popełnił owe dzieła)






Kto lubi smoki łapka do góry! :)

3 komentarze:

  1. smocza inwazja godna uwagi,
    podziwu i uwiecznienia -
    dobrze, żeś fotnęła wystawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki że o mnie pamiętasz:) Zawsze staram się uwiecznić jakaś wystawę. W przygotowaniu jest jeszcze zaległa wystawa zabytkowych at:)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.