Kilka rysunków w tym szkic modowy dla pana Bezguściana/My artworks- fashion illustration and contest drawing


                      Parę rysunków nie najlepszej wciąż jakości...

                     Mając 12 lat chciałam być projektantką mody 😂. Odłożyłam te plany na jakieś dobre X lat i zaczynam wracać do tego pomysłu ale w nowej wersji. Przelewam swoje plany na wciąż istniejącego tylko w mojej głowie pana Jean-Pierre Badtasteman'a (czyli Bezguściana), o którym wspominałam już na blogu lalkowym. Na razie jednak nie mam gdzie fizycznie realizować swoich modowych poczynań . Oto 1szy nowy szkic do kolekcji lalkowego dyktatora mody :)




 Rysunek" Lisa i kruka" był wykonany na konkurs 2 lata temu (!) 😂😒🙀.  Niezupełnie wykonanie takie jak w głowie, ale zamysł był ten sam- lis jako kloszard i kruk jako magnat:)



Nudziło mi się w pracy (jak ją wreszcie miałam).


1 komentarz:

  1. Magnat pełnym dziobem!
    a i tak pospólstwo Go
    przechytrzyło :)))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.