Nowości zakupowe okiem "przecenomanki"- nowe recenzje /Good or bad choice?Food and cosmetics new reviews from Besu


                  Przyszłą pora na kolejne podsumowanie zakupów. Czy udane- do końca na pewno nie bo kilka produktów mnie rozczarowało, ale oceńcie sami czy chcielibyście wypróbować?

Zaczynamy od "najnowszych" nabytków czyli tych sprzed miesiąca bodajże:)





Zupy w proszku Cykoria pomimo przyzwoitego składu rozczarowały mnie smakiem przypominającym kisiel z za dużą zawartością skrobi 😝 Co prawda bez glutaminianu ale i tak ledwo zjadliwe przez nadmiar mąki.
➩ Odkryłam za to dobrze nasączone chusteczki nawilżane Inell bez zbędnych chemicznych dodatków mogących uwalniać formaldehyd.
➩ Największym hitem tego zestawu była jednak czekolada Roshen Brut Dark składająca się z samych naturalnych składników bez dodatku oleju roślinnego (jest tylko tłuszcz kakaowy) 😊 Skład: masa kakaowa, cukier, tłuszcz kakaowy, kakao w proszku, lecytyny ( z soi), aromat waniliowy. Zawartość masy kakaowej m.in 78 %.
Balsam do ciała Cosmia (poróbki) mnie nie zachwycił bo nie nawilża za dobrze ale za to ma lekką konsystencje i  szybko się wchłania.Cena też ok. bo za 250 ml trzeb zapłacić ok. 6 zł.

Oto moje kosmetyczne zdobycze ostatnich miesięcy:                     

balsam Cien z Lidla - rewelcji w nawilżaniu na jesień nie ma , może byłby lepszy na lato ? Ale i tak nie jest źle zważywszy na składniki nawilżające w składzie i cenę oraz półlitrową pojemność 😉

➩ rosyjska maseczka z czarną glinką Fito Kosmetik - nie, nie z węglem tylko czarnym kaolinem (jeżeli taki faktycznie istnieje bo myślałam że tak określa się tylko zieloną glinkę 😕) spisuje się całkiem dobrze i podczas zmywania przypomina glinkę ghassoul - jest tak samo "śliska"

➩ nowe zastosowanie oliwki Babydream z Rossmanna odkryłam po artkule na wizaz.pl i wykorzystałam do golenia zamiast pianki ale przyznaję że trzeba bardzo uważać bo poślizg jest za mocny- można się nieźle zaciąć i to kilka razy 😧😣

serum do rzęs Cosmolash dostałam za rewelacyjną cenę 6.99 zł w supermarkecie bo ważne było jeszcze 5-mcy. Ma w składzie Bimatopost i peptydy oraz nie ma nadmiaru konserwantów i innych niepotrzebnych śmieci ale trochę piecze na powiekach po nałożeniu (nie zawsze nakładam na suchą skórę czasem używam przedtem kremu i może dlatego?). Co do właściwości wydłużających rzęsy to dość kiepsko. Używałam przez kilka tygodni razem z serum olejkowym do rzęs L'Biotica (czarne) i przez ten okres było ok tzn. rzęsy nie wypadały i  były dłuższe (ale może to zasługa wcześniej wspomnianego serum olejkowego?). Teraz jak serum L'Biotica sie skończyło to samo Cosmolash  g...o pomaga bo rzęsy wypadają a przy Bimatopoście nie powinny bo on przecież przedłuża fazę angenu czyli przez cały czas używania serum powinny się trzymać na miejscu i nieprzerwanie rosnąc a tak nie jest!
Skład: Aqua, Glicerin, Hydroxyethylcellulose, Panthenol, Bimatopost, Silk amino acids, Biotinoyl  Tripeptide-1, Biotin, Imidazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine.

➩ próbkę kremu dla maluchów Sylveco oddałam mamie więc nie wiem jak z konsystencją i działaniem na skórę 😑



Ostatnie łowy spożywczo- kosmetyczne na promocjach w marketach przyniosły takie oto skarby.💰👑




    Maseczkę japońską BioAmare w płacie testowałam również ale w innym wariancie i mogę powiedzieć że z każdej zostało sporo esencji więc nie jest źle 😊 Skład też może być choć nie odbiega znacznie od koreańskich odpowiedników 

    ➩ Co do granoli Sante to cholernie się cieszę że zrezygnowali ze zbędnych dodatków i nareszcie skład jest do zaakceptowania 😉   

    Wafle ryżowe Good Food z papryką ujdą ale i tak wolę chipsy 😉

        

    Wypróbowaliście któreś z prezentowanych  przeze mnie "nowości"? Co polecacie?

    Brak komentarzy:

    Obsługiwane przez usługę Blogger.