Zima w pełni a w moim sercu wciąż panuje złota jesień/ Still autumn girl in winter :)


          Nic nie poradzę że lubię zdjęcia jesienne. Wszak jestem jesienna dziewczyna! Serio... nie dość, że urodziłam się we Wrześniu; w Dzień Chłopaka żeby było śmieszniej (a żeby było jeszcze bardziej to w tym samym dniu urodziła się też Monica Belluci 😂😂😂😂) to jeszcze mój "urodowy" typ kolorystyczny to jesień!


          Dziwne że dopiero teraz odkrywam uroki ciepłych kolorów, bo zawsze wolałam pastele i czasem moje "stylizacje" dziwnie wyglądały w połączeniu z piegami i ciepłym kolorytem cery.😁
            

          Polubiłam nawet Dynię bo przez długi czas nie cierpiałam tego warzywa, do którego złośliwcy z podwórka porównywali mnie w dzieciństwie. Wcale nie byłam aż tak gruba! Współczesne dzieciaki nieraz wyglądają jak 2x ja w latach wczesnej podstawówki!











Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.