Rusz cienkopis i zmaluj coś na październikowe Drawlloween... czyli kosmitka raz jeszcze/Alien drawing for Inktober 2019

10/31/2019

                     W tym roku jak i w poprzednich ciągle sobie obiecuję, że tym razem nauczę się  wreszcie porządnie rysować, ale jak zwykle nie wychodzi! Mimo że rysuję od dziecka i przeczytałam kilka fajnych książek o tej sztuce to nijak nie potrafię się zastosować do podstawowej wiedzy! Niby wiem jak powinnam rysować oczy żeby nie wyglądały płasko ale i tak zawsze popełniam te same błędy, dzięki którym moje rysunki wyglądają jak szkice 10-15 latki a nie jak artysty rysującego większą część swojego życia!
                    Tym razem chciałam zmalować coś na Drawloween, Inktober czy wyzwanie u jednej z moich ulubionych współczesnych artystek surrealistycznych - Mab Graves (#Mabsdrawlloweenclub), ale jakoś nie mam weny.
                    Jedyne co udało mi się naszkicować to nową wersja Kosmitki. Starą prezentowałam jakieś 2 lat temu (proszę szukać pod etykietą "grafika"). Przypomnę ją tylko w skrócie i na ostatnim zdjęciu, które Instagrama nie podbiło. Ba! Miało nawet mniej lajków niż to wrzucone 2 lata temu!




Wersja z 2017 (przerobiona w Pics Art)



Która wersja bardziej się Wam podoba?

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.