Co warto kupić z polskich produktów dostępnych w marketach a czego należy unikać? Recenzje produktów.



                     Kolejne szybkie recenzje, którymi chciałam się podzielić miały już swoja premierę na Insta, ale tam nie wszystko mogłam opisać.
                     Wśród testowanych już jakiś czas temu produktów znalazły się te które lądują u mnie pod etykietą #goodchoicebyBesu  oraz te które mają wątpliwy zaszczyt być umieszczone pod przeciwną etykietą, czyli #badchoicebyBesu.

Zapraszam do przejrzenia poprzednich postów z cyklu "Recenzje" (pod etykietą o tej samej nazwie), bo uzupełniam je dodatkowymi opiniami i składem produktów, które były przestawione tylko w postaci szybkiego zdjęcia.



Przeszło lato  ale nie  przeszła pora na ocenianie "letnich" nowości 😆 🚩



⇰ Maseczka do twarzy w płacie Niuqi (produkowane przez Marion) : nawilżająca i odmładzająca- cena ok.3 zł; dostępne w Biedronce

Skład maska nawilżająca: Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl isonononanoate, Glycerin, Ceteareth-20, Cetearyl alcohol, Centaurea Cyanuus Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Biossaccharide Gum-1, Maris Sal, Cetyl Palmitate, Panthenol, Glyceryl Stearate, Ceteareth-12, Xanthan Gum, Sodium Polyacrylate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Polysorbate 20, Parfum.

Skład maska odmładzająca: Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl isonononanoate, Glycerin, Ceteareth-20, Cetearyl alcohol, Pullulan, Rosa Damascena Flower Water, Agave Tequilana Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Maltose, Biossaccharide Gum-1, Cetyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Ceteareth-12, Xanthan Gum, Sodium Polyacrylate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzoic Acid, Glukonolactone, Calcium Gluconate, Polysorbate 20, Parfum, Benzyl Alcohol.

Opinia: Maseczki z tej serii które jakiś czas temu się pojawiły w Biedrze nie są najgorsze, albo i jak dotąd najlepsze pod względem składu (z maseczek dostępnych w tym dyskoncie oczywiście). Odmładzająca jest jednak lepsza w nawilżaniu od tej która to słowo ma napisane na opakowaniu 😑😮 🚩. Cena ok. 3 zł zachęca do testów więc można się pokusić. Jak będą dostępne regularnie to pewnie nie raz kupię, choćby ze względu na to ze zwykle wyciskam takie maseczki do słoiczka z pipetą i mam "darmową" esencję, której używam prze kolejne 2 tygodnie.  

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu

 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::

⇰ Vis Plantis Olejek do kąpieli, do ciała  olej z róży + olej bawełniany (300 ml)- cena ok.23 zł; dostępne w Drogeriach Super Pharm

Skład: Glycine Soja Oil, Caprylic/ Capric Triglyceride,  Glyceryl Caprylate / Caprate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Parfum, Rosa Moschata Seed Oil, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalane, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Opinia: Olejek Vis Plantis kupiłam na wyprzedaży w Rosmannie tylko dlatego że kosztował prawie połowę mniej niż w innej drogerii, gdzie zwykle kupuję inny z tej serii. Niestety nie jest  tak samo dobry jak ten którego non stop używam do oczyszczania twarzy 😉 Zostawia tłusty film na skórze, którego nie zmywa woda. Nie nadaje się do podwójnego oczyszczania twarzy. Do ciała może i się nadaje ale nie używałam go w zastępstwie żelu pod prysznic.  

U mnie ląduje na liście bez ponownego zakupu czyli  #badchoicebyBesu

 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::

⇰ Co do próbek kremów z AA  ( Róża japońska i Aloes meksykański) oraz "cukrowego" Black Sugar Detox z Bielendy to żaden z nich nie będzie moim hitem bo jednak kiepsko sobie radzą z nawilżeniem 😥  Bielenda ma lekką konsystencję ale nic poza tym a kremy z AA tradycyjnie zostawiają na skórze świecąca warstwę.🚩
Krem pod oczy Embryolisse zaś mimo parafiny w składzie miał miłą maślaną konsystencję i dobrze się "wchłaniał" w skórę pod oczami. Cena jednak jest zaporowa wiec nie kupię!
Balsam Gdan skin Ziaja nie powalił mnie działaniem nawilżającym ale miał chociaż przyjemną konsystencję a krem Bielendy z serii Supreme Lab to nic nadzwyczajnego dla mojej skóry - ciągle szukam dobrego kremu dla cery tłustej ale "dojrzałej" 😧😣 . . .

U mnie powyższe produkty lądują na liście  #badchoicebyBesu. Nie zamierzam inwestować w pełnowymiarowe opakowania. (no chyba że dostanę za darmo, to nie wyrzucę!)

 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::


 Perfumy Halloween Del Pozo są nadal nierozpakowane więc nie wiem jak pachną. Mam już swój ulubiony zapach dlatego tą próbkę otworzę pewnie dopiero wtedy jak skończy mi się butla zwyczajowego pachnidła.


❤❤❤❤❤❤❤




Balsam kuracja ultranawilżająca mocznik 5% Ziaja- cena ok.18 zł; dostępny tylko w sklepach firmowych Ziaja

Skład: Aqua (Water), Isopropyl Palmitate, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Etnylhexyl Stearate, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Macadamia Ternifolia Seea Oil, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Squalane, Panthenol, Malic Acid, Butylene Glycol, Inulin, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide l, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Polyacrytate, Methylparaben, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Lactic Acid.

Opinia:  Jako że wciąż szukałam dobrego balsamu przeszperałam jak zwykle KWC i postawiłam na balsam Ziaja chociaż mam mieszane uczucia co do tej firmy bo praktycznie zawsze trafiam na niewypały 😧 Tym razem jednak o dziwo balsam jest nie najgorszy pomimo że nie wchłania się szybko jak sugerują recenzje Wizażanek! Dobrze nawilża a co najważniejsze długotrwale w przeciwieństwie do innych podobnych na rynku.😚 Odstrasza mnie tyko cena bo mógłby kosztować o 5zł taniej biorąc pod uwagę przedział cenowy innych kosmetyków Ziaji. Na razie jedyny, który dobrze radzi sobie z długotrwałym nawilżeniem mojej skóry. Minus za dostępność, bo można go kupić tylko w sklepach firmowych Ziaja lub przez internet.  

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu



                  Przy okazji ban dla firmy za politykę reklamacyjną!
 Pani w sklepie firmowym na moją sugestię " że jak pompka  nie będzie działać to najwyżej wymienię...", powiedziała że mam się z taką reklamacją udać do producenta, bo oni w sklepie nie wymieniają! BAN na całego za łamanie prawa konsumenckiego! To sprzedawca ma obowiązek przyjąć reklamację a nie odsyłać klienta do producenta! Po więcej info zobacz mój post Przemyślenia na temat chwytów marketingowych ...

 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::

Krem do stóp z mocznikiem Ziaja jest zbyt treściwy i zostawia niemiłą tłustą warstwę 😒 ✅ a
odżywki do włosów Cameleo Natural Delia mają lekką konsystencję ale nie zauważyłam żeby włosy się lepiej po nich rozczesywały chociaż dobrze się spłukują. ✅ Ta z glinką ma szary kolor ale nie jest mulista.
Natomiast masło do ciała Botanic Spa Rituals Bielenda szybciej się wchłania niż podobne tego typu produkty ale szału nawilżającego brak 😒 ✅  Balsam Ziaja Gdan Skin miał lżejszą konsystencję od Bielendy ale nie podobał mi się zbytnio jego skład i miał problem z dokładnym nawilżeniem mojej skóry.
Te kosmetyki lądują na liście  #badchoicebyBesu

 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::


Baton Raw Sante o smaku bananowo-kakaowym (35 g)- dostępne w hipermaketach np. Auchan

Skład: Daktyl suszony, Orzeszki arachidowe, Banan suszony 17% (banan, mąka ryżowa), Kakao 3%, Aromat naturalny.

Opinia: Ten baton Raw to moje nowe odkrycie na rynku i to całkiem udane bo ma zaledwie kilka naturalnych składników (w tym daktyle) i kosztuje zaledwie 2 zł, więc warto się pokusić na zdrową przekąskę od czasu do czasu (bo cukru mimo braku w składzie, ma jednak sporo aż 57g/100 g produktu).  

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu




❤❤❤❤❤❤❤





Baton Warszawski  Raw ananas- kokos (60 g)- cena ok.5zł, dostępne w hipermarkecie Kaufland

Skład: wiórki kokosowe, mąka jaglana, rodzynki, ksylitol (substancja słodząca),siemię lniane, olej kokosowy, ananas liofilizowany, słonecznik, daktyle suszone, acerola, sól himalajska, woda.

Opinia: Baton "prosto z Warszawy" okazał się całkiem fajny i pojemny. Jest dość duży i nie smakuje jak tektura w przeciwieństwie do innych podobnych "surowizn". Odstrasza mnie tylko cena- kupuję zwykle 2x tańsze.  

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu


 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::


Be Raw!  Smoothie #crazystrawberry od Ewy Chodakowskiej (250 ml)- cena ok.5 zł, dostępne w drogeriach Rossmann


Skład:  sok tłoczony z jabłek (52,4%), truskawka (19%), banan (18%), sok z czarnej porzeczki (7,5%), płatki jaglane (1,7%), nasiona babki płesznik (1%), błonnik z cykorii (0,3%), łupina babki jajowatej (0,1%)

Opinia:  Smoothie było smaczne i ma wartościowe składniki, więc jak najbardziej polecam nie tylko jako przekąskę. Minusem jest cena- 5-6 zł za tak mało smoothie, którym się jednak nie najesz to zdecydowanie za dużo! Oczywiście moje pochodzi z Lidlowej promocji, gdzie zostało o 50% przecenione. 
U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu (jeżeli zdobędę kasę na regularne zakupy albo cena standardowo spadnie o połowę!)
 
 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::


Masło orzechowe Natur Avena (50 g)- cena ok.1,80 zł, dostępne w hipermarkecie Leclerc

Skład: prażone orzeszki ziemne 100%.

Opinia: Masło orzechowe w opakowaniu na raz (a nawet 3) też uważam za dobry pomysł, bo nie trzeba kupować od razu całego słoiczka żeby zjeść raz na jakiś czas "wysokobiałkową" kanapkę. No i w składzie sama natura czyli tylko orzechy bez soli, cukru i oleju palmowego! Szkoda tylko że nie jest powszechnie dostępne. U mnie w Lbn było tylko w Leclercu na Turystycznej. 

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu


 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::


⇰  Herbatka "Sposób na Oczyszczanie Komplex" od Belin (40 g) - cena.ok.3 zł- dostępna w hipermarketach Kaufland

Skład: liść herbaty zielonej (Camellia sinensis 15%, ziele bratka polnego (fiołka trójbarwnego - Viola tricolora L.) 15%, rooibos - suszone liście czerwonokrzewu afrykańskiego (Aspalathus linearis) 15%, ziele trawy cytrynowej (Cymbopogon citrratus) 15%, koszyczek rumianku pospolitego )Chamomilla recutita L.) 13%, ziele pokrzywy zwyczajnej (Urtica dioica L.) 10%, ziele mięty pieprzowej (Mentha piperita L.) 9%, owoc dzikiej róży (Rosa canina L.) 5%, ziele skrzypu polnego (Equisetum arvense L.) 3%.

Opinia: Ta herbatka zawiera w składzie same przydatne mi zioła których nie muszę pić osobno. Nie wiem jak działanie oczyszczające ale lubię mieć poczucie że pijąc dary natury robię coś dobrego dla swojego organizmu. Nie jest gorzka w smaku:)

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu

 
::::::::::::::::::::::::::::::::::

Szampon Dziegieć Herbal Care Farmona (330 ml)- cena ok.9 zł, dostępny w hipermarketach np. Leclerc

Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Piroctone Olamine, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Urea, Sodium Lactate,  Inulin, Polyquaternium-10, Zinc PCA, Betula Alba Oil, Tar Oil, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Lactic Acid, Disodium EDTA.

Opinia: Ten szampon z dziegciem  mnie nie zachwycił - z innej firmy działał przeciwłupieżowo lepiej a tu nawet sulfaty nie pomogły 😧 Po jego użyciu włosy były splątane a skóra głowy nadal się przetłuszczała tak jak zwykle. Myślałam że będzie lepszy bo miał klika fajnych regulujących składników a tu lipa! Przynajmniej był wydajny i dobrze się pienił ale to wszystkie jego zalety.
U mnie na + na liście #badchoicebyBesu


 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kokosowe Mleczko do opalania Bielenda Bikini SPF 50  (150 ml)-cena ok.19 zł, dostępny w hipermarketach np. Auchan

Skład: Aqua (Water), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Caprylic / Capric Triglyceride, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (nano), Sorbitan Laurate, Polyglyceryl-4 Laurate, Dilauryl Citrate, Tocopheryl Acetate, Decyl Glucoside, Propylene Glycol, Xantan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
Potassium Hydroxide, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Opinia: Mleczka do opalania Bielendy używałam już w zeszłym roku i zdaje egzamin z ochrony przed słońcem ale konsystencja mimo nazwy wcale nie jest lekka (zostawia film). Biorąc pod uwagę że ma SPF 50 to cena ok. 18 zł jest przyzwoita. Uwaga! To mleczko ma obłędny zapach - jak perfumy. Można się oczywiście czepiać o nie najlepszy tym razem skład- bo są filtry przenikające do krwiobiegu i konserwanty mogące podrażniać skórę, ale na razie nie znalazłam nic lepszego zarówno w konsystencji, wydajności jaki i cenie, więc zostanę na razie przy nim bo bez niego wyglądam jak poparzona i tak też się czuję! (a mam fototyp 2!)  

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu ( z konieczności posiadania wysokiego SPF)


 
::::::::::::::::::::::::::::::::::


Tonik Regenerujący Tri -Micelar  od AA kosmetyki (200 ml) -cena ok. 13 zł , dostępny w hipermarketch i drogeriach

Skład: Aqua, Glycerin, Betaine, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Glyceryl Behenate, Hydrogenated Palm Oil, Ceramide NP, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Malpighia Punicifolia Fruit Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Lecithin, Glyceryl Stearate Citrate, Ascorbyl Palmitate, Borago Officinalis Seed Oil, Squalane, Cholesterol, Pentylene Glycol, Sodium Lactate, Citric Acid, Fructose, Urea, Maltose, Sodium Chloride, Allantoin, Sodium Hydroxide, Sodium PCA, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Glucose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Opinia: Tonik ten ma dużo substancji nawilżających no i był za połowę ceny w promocji to wzięłam 😆 Tonik jak tonik- trudno ocenić 😕 

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu (za dużą ilość składników nawilżających)



::::::::::::::::::::::::::::::::::

 
Lactacyd Plus; Płyn ginekologiczny do higieny intymnej na podrażnienia i upławy (200 ml)- cena. ok 12-14 zł, dostępny w Drogeriach Super Pharm

Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycol Distearate, Glycerin, Sodium Methylparaben.

Opinia: Lactacyd to stały bywalec mojej szafki z kosmetykami bo jako jedyny nie powoduje wzmożonych wizyt u gin , więc spełnia swoje zadanie 😉 Ten dodatkowo ma bardzo niskie ph (ok.4) i mimo niewielkiej pojemności jest bardzo wydajny. Ma też krótki dobry skład (pomijając parabeny)  

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu


 
::::::::::::::::::::::::::::::::::

Szczoteczki do zębów "Ultra Soft" z Rossmanna używam stale bo jako jedyna ma ultra cienkie włókna i nie kaleczy dziąseł. Zmywacz do paznokci bez acetonu z Careffour to aktualnie mój niezbędnik do zmywania lalek na repainty ale nie zawsze daje radę, choć miąłm dużo gorsze pod tym względem. Natomiast Pasztet Sojowy z Pomidorami Carrefour (chyba robi go Sante) kupuję regularnie 😊 bo i cena dobra (ok.2,70 zł) i smak ok. Wszystkie te produkty mogę je polecić. 

U mnie na + na liście #goodchoicebyBesu [EDIT 2023 r.- w ostatnich kilku egzemplarzach cały czas wychodzą włókna! Przestałam kupować póki się to nie zmieni!]




Testowaliście którąś z moich "nowości"? Jak je oceniacie?


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.