Bad choice by Besu czyli miało być tak pięknie (z tymi produktami) a wyszło nieciekawie/The worst food products which I try in 2017-2019 - my reviews


                      Przyszła pora na długo odwlekany post z cyklu "#badchoicebyBesu i posumowanie produktów, które się u mnie nie sprawdziły, pomimo że niektóre z nich zapowiadały się bardzo dobrze biorąc pod uwagę skład!


Na pierwszy rzut idą produkty zalegające z recenzjami nawet od 2017 (!) a jako drugie- nabytki z ostatnich miesięcy a więc "świeżaki", że tak powiem.

 🙊🙊🙊🙊🙊


Day Up Raw & Go, baton zbożowo- owocowy bez dodatku cukru (35 g)- cena ok.2 zł, dostępne w hipermarketach. (jest kilka smaków)

*Skład batona o smaku jabłko, jagoda, jogurt w proszku:  płatki owsiane 53 %, zagęszczone soki owocowe 27 % (jabłko, czarny bez, jagoda, burak), zagęszczony przecier jabłkowy 8 %, olej rzepakowy, jogurt w proszku 3% [mleko odtłuszczone, serwatka  (z mleka), kultury bakterii jogurtowych], suszony burak 2%.

*Skład batona o smaku jabłko, pomarańcza, mango, marakuja, banan, marchew, jogurt w proszku  (to cała nazwa!): płatki owsiane 53 %, zagęszczone soki owocowe 27 % (jabłko, pomarańcza, mango, marakuja, banan, marchew), zagęszczony przecier jabłkowy 8 %, olej rzepakowy, jogurt w proszku 3% [mleko odtłuszczone, serwatka  (z mleka), kultury bakterii jogurtowych], wiórki kokosowe 3%.

Opinia: Niestety pomimo wartościowych składników użytych do wyrobu tych batonów, smak obu jest "papierowy" i nijaki. Ponadto nie mają dobrej zwartej konsystencji jak np. batony daktylowe i wręcz się rozpadają- to pewnie zasługa płatków owsianych 😞 O ile uwielbiam pure z jogurtem tej firmy to niestety batony im nie dorównują. U mnie powtórki z rozrywki nie będzie (no chyba że dostanę za darmo od rodziny lub będzie wyprzedaż rzędu 0,10 gr/szt!)





 ➯ Kokou Roukou (Kuku Ruku) wafel z kremowym nadzieniem kakaowym (35 g ?)- cena ok.2 zł, dostępny w hipermarketach np.Leclerc

Skład: cukier, tłuszcze roślinne (olej palmowy), maka pszenna, serwatka w proszku, proszek kakaowy o obniżonej zawartości tłuszczu 3%, emulgator: lecytyna sojowa, mąka sojowa, środek spulchniający: wodorowęglan sodu, sól, skrobia kukurydziana, aromat: wanilina, barwnik: karmel amoniakalno- siarczynowy.

Opinia: To nie jest ten sam wafel jaki pamiętam z dzieciństwa, kiedy idąc do pierwszej klasy podstawówki, zawsze zatrzymywałam się przed sklepem i kupowałam owe "cudo" z naklejką ze zwierzakiem w środku. Obecnie naklejkę zastąpiono czymś na wzór żetonu a smak wafla przypomina "mydlane" wyroby czekoladopodobne, na które nie warto wydawać kasy! Porażka na całego!






 ➯ Polewa do lodów Kakao z Lidla (225 ml)- cena ok.3 zł (w promocji), dostępna w dyskontach Lidl

Skład: cukier, olej słonecznikowy, tłuszcz kokosowy, 10% kakao w proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu, słodka serwatka (z mleka) w proszku, emulgator: lecytyny ze słonecznika.

Opinia: O ja nieczytająca dobrze etykiet!  Zakupiłam owe "cudo" w nadziei na pyszną polewę do lodów niczym te na lodach włoskich z maszyny na festynie! Dopiero po dodaniu zdjęcia zdałam sobie sprawę że cały czas utyskiwałam z na zastygający twór, który w zamyśle producenta tak właśnie miał się zachowywać! Tak czy siak uważam go za zbędny dodatek, bo nie chciałam jeść lodów straciatella ale śmietankowe z czekoladową "płynną" polewą. Może jednak sprawdzi się jako dodatek do np. gofrów na ciepło? Na zimno  zwłaszcza do lodów to dla mnie porażka.





Okruszek Chrup z paki  Prażynki o smaku Texas Grill - cena ok.2,50-3zł, dostępne w hipermarketach Carrefour

Skład: pellet ( skrobia ziemniaczana, płatki ziemniaczane, mąka ryżowa, maka pszenna, granulat ziemniaczany, sól, skrobia ziemniaczana modyfikowana E1412; olej roślinny rzepakowy, barwnik: kurkumina E100, ekstrakt z papryki E160c), olej roślinny rzepakowy, posypka o smaku texas grill 5,5 %  [cukier, glukoza, sól, aromaty w tym aromat dymu wędzarniczego); cebula suszona, suszony koncentrat buraka czerwonego, regulator kwasowości: E 330].

Opinia:Te chrupki prażynkowe chyba nawet koło grilla nie leżały bo smak mają dziwny. Ni to prażynki z przyprawami ni to same z solą. Na pewno nie jest to smak podobny choćby do innych podobnych tego typu specyfików z aromatem dymu wędzarniczego. Mnie nie powaliły smakiem i w zasadzie zjadłam całą pakę z przymusu niemarnowania niż z radości smakowania! 😑
P.S. Zastanawiałam się czy dodać ten produkt w ogóle na bloga żeby ktoś uprzejmy nie zarzucił mi że jako wegetarianka spożywam że coś na wzór mięsnego grilla, ale przecież takowy aromat "wędzony " dodaje się też do produktów wege jak choćby parówek sojowych czy tofu!




 ➯ B-life Botanicals napój bezalkoholowy  z lemoniady o smaku maliny, eukaliptusa i lawendy. (330 ml)- cena ok.3-4 zł, dostępne w hipermarketach. (są 2 smaki)

Skład: woda, cukier, słód jęczmienny, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), wyciąg barwiący z marchwi, naturalny aromat eukaliptusa z innymi naturalnymi aromatami, sok malinowy 0,1 % z zagęszczonego soku, wyciąg z kwiatu lawendy, chmielu i zielonego jęczmienia.

Opinia: Jak dawali  ( w ramach promocji na mieście) to wzięłam i nawet spodobała mi się szata graficzna oraz intrygująco brzmiący smak. Jak otworzyłam to miałam już mniej entuzjazmu- gazowane(!)- a ja nie lubię gazowanych napojów. Jak upiłam łyk było jeszcze gorzej- toż ten ładnie brzmiący napój w smaku przypomina gorzkie piwo! Nie pomogła ta malina i eukaliptus. Dopiłam do końca bo nie lubię marnować jedzenia a i dzień był gorący, ale posmak jaki zostawił mi na kubkach smakowych predysponuje go do wpisania na moją czarna listę!




Na razie na tyle. Kolejne niewypały w kolejnych postach z cyku:)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.