Sukienki dla odważnych- moje rysunki modowe/Haute couture fashion illustrations


                   Kolejne odsłony mojej zwariowanej modowej kreatywności. Tak wiem że haute couture nie nadaje się do noszenia ale popatrzeć zawsze  można:) Przyznam że najbardziej lubię projekt  żółto- białego kompletu z kapelusikiem z piórkiem a wy?
Ostatnio ćwiczę rysunki z użyciem  markerów alkoholowych firmy Promaker bo świetni mi się nimi oddaje kolor skóry z którym zawsze mam problem:)






A oto jak wyglądały w 2002 😎😂 


Jeszcze jedne projekty, które miały już dawno premierę na Insta a tu mi się zaplątały:)





4 komentarze:

  1. dzisiaj już ciężko o kategorię
    stroje jako wyzwanie - bo akurat
    odwagi wśród szafiarek nie brak :)

    widać wspaniałę postępy i swoisty
    styl - tylko proszę, niej baczenie
    na te markery pod promilem - bo i
    ze sztuką można przeholować :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, ha.... ja z promilami nie przesadzam bom niepijący człek:)Dzięki za słowa otuchy:)

      Usuń
    2. ooo, to tak jak ja - choć kieliszek likieru
      od wielkego dzwonu bywa (więcej powala mnie
      pod stół) - dostałam kiedyś od Mamy butelkę
      domowej roboty nalewki - najpierw przez pół
      roku nie pamiętałam, że ją mam, potem piłam
      przez co najmniej rok, bo ślubny abstynent

      Usuń
  2. cieszę się, że nadal pokazujesz swoje
    pomysły na blogu - nie jestem społeczna,
    i to jedyna moja furtka do Twej twóczości!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.