Reklamy kosmetyków do makijażu Bourjois, kremów Sisley i perfum/Cosmetics posters- makeup, skincare and parfums

1/06/2019

                  Witam i zapraszam do obejrzenia kolejnej porcji moich ulubionych reklam prasowych. Tym razem kosmetyki do makijażu marki Bourjois oraz bajkowe scenerie z reklam perfum takich firm jak J.Del Pozo czy Lolita Lempicka.
                Są też reklamy od których zaczęło się moje zbieractwo czyli J.P.Gaultier i Le Male. Tych 2ch przystojnych bliźniaków na posterze tak bardzo mi się spodobało ze wyrwałam tę reklamę z czasopisma i schowałam w stercie wycinków, które gromadziłam już od jakiegoś czasu. No i tak się zaczęło moje reklamowe zbieractwo:)

























Która z reklam podoba wam się najbardziej?

3 komentarze:

  1. Też lubię oglądać reklamy kosmetyków :) . Z pokazanych przez Ciebie podoba mi się najbardziej Lolita Lempicka , może dlatego, że mam sentyment do tej postaci i jej obrazów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię te barwne reklamy Lempickiej:)

      Usuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.