Zdrowe śniadania- kanapki w roli głównej/Healthy breakfast- sandwiches with eggs and pineapple jam

12/13/2018

                     Nie wiem jak inni ale ja zawsze budzę się głodna pomimo że ostatni posiłek zjadam tuż przed pójściem spać (czyli ok.22.00-23.00 i dziwię się ze nie mogę schudnąć!).
                     Śniadanie jest moim ulubionym posiłkiem niezależnie czy jem je o 7.00, 8.00 czy 10.30. Czasem wcinam owsiankę przełamując rutynę kanapek, ale nie oszukujmy się: kanapki są łatwe w przygotowaniu, nie czasochłonne i zawsze smakują!
                    Dziś przedstawiam szybkie kanapki z jakiem na twardo i dodatkami w postaci warzyw oraz ketchupu i coś na słodko- dżem ananasowy  z "ryżowianką" z Biedry i na popitkę kompot o smaku porzeczkowym :)



   

Czasem zdarza mi się też jeść kanapki w biegu ....



                   Na deser chciałam pewnego razu zrobić Tiramisu podpatrzone w programie kulinarnym ale za mocno nasączyłam biszkopty sokiem pomarańczowym i w rezultacie wyszła plajta w słoiku. Jako że aparat w smartfonie mam fatalny (ciut lepszy niż w zwykłym klasycznym telefonie z 0,3 MPIX 😂) to i zdjęcia nie oddają całego uroku tej jakże słodkiej klapy! Na szczęście chyba 😂






Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.