Opinie o produktach z dyskontów: zdrowa żywnosć i kosmetyki/Food flatlays photos-product reviews


                     Jak szaleć to szaleć ale tylko z zakupami i tylko jak pojawi się coś dobrego w dobrej (czytaj niskiej) cenie .... po przecenie 😂 Jako ze zwykle kupuje po przecenie to i tym razem mam dla was kilka krótkich opinii na temat testowanych przez mnie produktów.

 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


                    Skusiłam się na wege pierożki z Lidla firmy Vemondo ale szału nie było- wręcz kleiste i papierowe w smaku to danie 😧 Dobrze że sok Solevita NFC był w promocji- znów cena spadła do 1.99 zł 👏 (ostatnio jakieś 2 m-ce temu to cholernie przesadzili windując ją na 2x wyższą!). Za to w Carrefour na przecenie był jogurt naturalny Maluta z dużą zawartością białka 😉 Migdały solone Meray zwykle kupuję w Żabce ale tym razem przepłaciłam 0,50 gr bo nie chciało mi się krążyć po kilku sklepach (wiadomo- tub przecenia na to tam na inno 😂).



                    Moje najnowsze zdobycze kosmetyczne to tym razem mgiełka do włosów Radical od Farmony - nie widzę jednak żeby radykalnie wzmocniła moje wypadające ostatnimi czasami kłaki 😑 Opakowanie też do bani bo atomizer chodzi tak ciężko że nie da się go nacisnąć bez używania dużej siły. Musiałam
Szkoda że Lidl znowu rzucił batony A.Lewandowskiej tylko na chwilę 😣

                                    Chciałabym żeby w życiu było tak jak w napisie na zeszycie 😂



                       Testując ostatnio iście zieloną pielęgnację (nie tylko ze względu na skład 😉) znów zakupiłam szampon Babuszki Agafii tym razem z ziołami oraz krem -żel Skin in the city. Zauważyliście że kolory opakowań to odcienie zieleni? Psychologia i marketing zawsze na pierwszym miejscu 😉
Do uzupełnienia Omega 3 wybrałam tym razem olej konopny. No może wzięłam także ze względu na to że ogranicza przetłuszczanie skóry. Jeszcze nie testowałam ale się przymierzam.




A wy co ostatnio fajnego kupiliście?

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.