Suchary dnia codziennego które możecie spotkać wszędzie:)/Funny memes from market places

10/07/2018

                    Dawno sie nie śmialiście? To macie okazję:) Ten post będzie dla tych którzy lubią memy i suchary. Na Insta możecie je znaleźć już dawno- tu jak zwykle się nie wyrabiam z postami bo mam sporo zdjęć do obróbki:)
                  Przed wami porcja marketowych cudownych cen i śmiesznych napisów, które możecie spotkać w marketach.
                
 ....

                   Na początek delicje w postaci łysego gofra! Ja znam tylko suchego lub samego a wy? Swoją drogą ciekawe jak wygląda ten owłosiony? Aż strach się bać!


                    Porcja ciekawych promocji w markecie....Ten balsam za 1.49 zł to chętnie bym wzięła ale obawiam się że powołanie się  na prawo konsumenckie by tu nie wystarczyło. Zawsze mogą się wyłgać że monitor ceny miał awarię!




                      Promocja w ciuchlandzie na Louis Vuition była! Tylko brać i się nie pchać! Może dobrze nie widać ale cena to 4,50 zł! Miałam brać ale właściwie to po co mi kolejny kubek skoro i tak nie używam wszystkich?



                   W latach 30stych XX w przynajmniej nie owijali ogłoszeń w bawełnę! Tylko ostatnie mnie frapuje- facet miał chyba rozdwojenie jaźni- albo bierze bardzo ładną albo dość brzydką 😂😂


                     Przyznam że zdarza mi się odgrzewać (smażyć) pierogi na patelni ale pierwsze słyszę i widzę żeby trzeba było użyć do tego celu szklanki wody i odrobiny oleju? Tak pisze na opakowaniu pierogów wegańskich z soczewicą, które swego czasu były dostępne w Lidlu .Swoja drogą nic nadzwyczajnego w nich nie było.



 I na konie rada dla klientów 😂




Prawda ze kreatywność ludzka możne być nie tylko zadziwiająca ale także śmieszna?😂



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.