Pyszne śniadanie lub smaczne przekąski- wafle ryżowe i racuchy/Sweet lunch- waffles with peanut butter and fruits

10/10/2018

                   Tym razem proponuje coś na słodko ale niekoniecznie bedzie to jogurt  z owocami czy owsianka:)
                  Postanowiłam wrzucić na "ruszt" placki- racuchy mamy oraz kupne gofry a także wafle ryżowe.  Także placek "omletowopodobny" się zaplątał:) Wszystko w towarzystwie owoców, masła orzechowego i jogurtu.
                 Gofry były polane serkiem wiejskim  z truskawkami:) Do omletopodobnego placka (jajka+ nie pamiętam co bo znalazłam prosty przepis na Insta ale mi nie podpasywał to gom zapomniała!), dodałam masło orzechowe, jogurt oraz śliwki i orzechy. Pewnie to danie miało jakieś 800 kcal 😂 Wafle  posmarowałam masłem orzechowym i obłożyłam figą i pomarańczą oraz płatkami kokosowymi.

P.S. Ta łapka krojąca śliwkę na 1szym to nie ja 😉 Siostrzeniec akurat podlazł prosząc by mu śliwkę rozkroić ale zdjęcie zyskało przy tym na uroku 😂







Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.