Najładniejsze reklamy prasowe -kawa Lavazza/My fav press campaigns- Italian coffe Lavazza

9/06/2018

                 Oto przykład świetnie zrobionej reklamy wizualnej. Lavazza to jedna z niewielu firm która skusiłaby mnie samą reklamą do zakupu produktu:) Gdybym oczywiście była kwoszem 😊😉
                 Tak serio to podoba mi się samo przedstawienie tematu jak i kolorystyka. Ktoś może się oczywiście czepiać że pierwsze skrzypce grają tu urodziwe dziewczyny a nie kawa, ale mnie to przedstawienia bardzo się  podoba. Nie ma tu miejsca na wulgarność tylko na subtelne przedstawienie kobiecej urody, będące dopełnieniem szlachetnej kawy.
                  Pierwszą reklamą Lavazza jaką zobaczyłam w gazecie była ta z kobietą z cyrku (i wiszącym do góry nogami facetem). Od razu mi się spodobała:) Inne tylko utwierdziły mnie w przekonaniu że powinnam mieć ich cała kolekcję. No np. zamiast plakatu do powieszenia na ścianę:)









A to już inna kolekcja reklam kawy Lavazza- First Class.











Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.