Jesienne breloki z charmsami z modeliny/Keychains Fall collection 2018

9/28/2018

                    Miałam już nie robić pierdół z modeliny bo oprócz dzieci właściwie nikt ich nie chce, ale skoro zostało mi trochę materiału (szkoda wyrzucić!) to wymodelowałam jeszcze kilka unikatowych breloków. Nadają się do dziecięcych plecaków, torebek, do kluczy i do zawieszenia gdziekolwiek się komu podoba:)
                   Tym razem charmsy typowo jesienne- liści, dynia i grzybek na dokładkę. Konik vintage pochodzi "ze zdobyczy"- niestety nie mam takiego talentu by zrobić własnego.

P.S. Zrobiłam też jeden z jednorożcem- bom akurat miała dużo niebieskiej modeliny, trochę brokatu i 0 innego pomysłu 😊 oraz morski z babeczką- ale o nich w innym poście:) Stay Tuned:)








Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.