Moje ulubione reklamy prasowe- luksusowe perfumy/My fav advertisments of luxury parfums like Therry Mugler and Boucheron

8/21/2018

                  Przedstawiam pierwszy post z  cyklu "Moje ulubione reklamy"

 

         Na pierwszy rzut idą na tapetę reklamy perfum w stylu glamour. Uwielbiam nietuzinkowe przedstawienie tematu i artyzm zawarty w ich formie wizualnej. Reklamy prasowe to moje ulubione typy reklam. Jako wzrokowiec lubię oglądać ładne rzeczy. Czasem intryguje mnie też temat przewodni  lub nietuzinkowe kampanie społeczne.


          Dzisiaj skupię się tylko na perfekcji wykonania i sensualizmie reklam perfum. To jedna z tych gałęzi reklamy wizuaklnej która nieustannie mnie zaskakuje:)                   

           Jak widać dobór kolorów w reklamie prasowej potrafi zbudować wrażenie o zapachu i pokierować emocjami tak byśmy wybrali perfumy w zależności od kontekstu reklamy! Jeżeli chcesz się poczuć seksownie na randce to wybierzesz zapewne którąś z buteleczek z reklam na czerwonym tle. Jeżeli zależy ci na intrygującym zapachu  idealnym na wystawne kolacje w towarzystwie to prawdopodobnie skusisz się na  którąś fiolkę zapachu z niebieskością  w reklamie:) Ot i cała psychologia:) Skojarzenia!


Zdecydujcie sami
.
.
.
Lód ....



.... czy ogień?









Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.