Stylowy pozłacany naszyjnik z perłami od projektanta/Allan Hannah Devoted pink pearl necklace



                   Najładniejszy naszyjnik w mojej kolekcji:) Niestety to cudo nie zostało zrobione przeze mnie lecz pochodzi z Wielkiej Brytanii a konkretnie pochodzi z kolekcji brytyjskiego domu mody ślubnej, którego założycielem jest  projektant Allan Hannah. Z tego co udało mi się ustalić ów projektant dwa razy zdobył nagrodę w konkursie dla najlepszego projektanta sukien ślubnych.
                  Naszyjnik to "rose pearl necklace" z linii Devoted- składa się z pereł słodkowodnych i cyrkonii oraz opali. Został powleczony warstewką złota ("pozłacany") i ma elementy oplecione w technice wire wrapping. Pięknie się prezentuje nie tylko w pudełku, ale właściwie to nie mam go do czego założyć.


Może ktoś zechce go mieć  w swojej kolekcji? Cena 150 zł (2x taniej niż w internecie- przynajmniej na stronie www, z której pochodzi czyli jonrichard.com). Jakby ktoś był chętny to proszę pisać na maila.





A oto moje "cudo". Nie takie ładne jak Devoted, ale ostatnio nie mam weny do naszyjników.😞


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.