Czipsy przyszły! Fioletowe Nachos i zdrowe wielozbożowe chrupki Crunlight/Tasty and health chips


                  Chciałam przedstawić wam moje najnowsze odkrycia w dziedzinie chipsów 😂😂😂. Udało mi się upolować świetne smakowo pełnoziarniste chipsy Crunlight w Carrefour a w Biedrze fioletowe nachosy po "półkowej" cenie. Co to znaczy "po półkowej " cenie? Oczywiście w cenie niższej niż ta za którą chcieli mi je wcisnąć!
                Jak się niekiedy zdarza 😒 cena chipsów na półce była niższa niż ta przy kasie o co twardo i stanowczo zaczęłam się dopominać. W efekcie pomyłki kupiłam chipsy z bonifikatą. Zamiast 4.99 zł zapłaciłam 3.32 zł, jak stało na półce! Co najśmieszniejsze- w drugim już sklepie ceny się nie pokrywały z tymi na półce (ale były takie same przy kasie jak wydrukowano w gazetce)  ale tym razem się wkurzyłam i postanowiłam skorzystać z prawa konsumenta ( za pierwszym razem zwracałam uwagę że cena jest inna na półce i przy czytniku w odpowiedzi na co usłyszałam że obowiązuje ta spod czytnika- taaak... a ja jestem kosmonautą!)
                Same nachosy dość pospolite- jedynie barwa mnie zachęciła do nabycia owego "przecenionego" cuda. Słone i kanciaste jak typowe tortilla chips:( Chrupki Crunlihgt za to były dobre w smaku- jak typowe kukurydziane chipsy z przyprawami. Mają w składzie mąki pełnoziarniste i naturalne przyprawy bez glutaminianu (przynajmniej te z "pomidorem i bazylią") więc rozgrzeszyłam się z wciągnięcia na raz całej paczki 😂


                                     Jadł ktoś takie chipsy jak ja? Jak wam smakowały?




Fioletowe nachosy....



            ...a oto co można z nich przygotować







1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.