Celebrytki- kolaże zdjęciowe-MM i Britney/Happy Birthday Marilyn Monroe

6/01/2018

                   Przyszła pora na kolaże. Moje najwcześniejsze hobby :) Już w podstawówce wzorując się na koleżance zaczęłam zbierać wycinki wszystkiego co mnie interesowało. Oczywiście ze zdjęciami najpiękniejszych kobiet świata na czele:)
                   Z wycinków powstawały kolaże- jedne lepsze drugie mniej udane (och ile ich wylądowało już w koszu!). Dziś chce zaprezentować tylko 2, które udało mi się przygotować w wersji zdjęciowej. Pierwszy to kolaż zdjęć dzisiejszej solenizantki czyli Marilyn Monroe. Zadziwiające jak łatwo zapamiętać datę jej urodzin! 1 czerwca czyli (Dzień Dziecka w Polsce przynajmniej) 1926 r. A zmarła w 1962 ! (i tu daty są różne- bo 4-5.08- wg wersji oficjalnej jak i tej spiskowej!).
                  Drugi kolaż to zdjęcia Britney Spears z najlepszych (moim zdaniem) lat jej ... urody! Czy tylko ja mam wrażenie że tak niegdysiejsza piękność jakoś brzydko się starzeje (sorry ale wygląda na 10 lat więcej niż pokazuje metryka!)?



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.