Jak to w Lublinie serial kręcili.../TV series making- behind the scene


                   Od 6-16.02.2018 w Lublinie kręcono ujęcia do nowego serialu TVP pt."Ścieżki wolności" i oczywiście jako serialomaniaczki, nie mogło mnie tam zabraknąć! Co prawda wolę amerykańskie seriale kryminalne ale chciałam zobaczyć jak wygląda film zza kulis :)
Nakręciłam 2 filmiki i cyknęłam parę fotek spoza głównego planu:)
                  Sorry za słabe nagranie ale nigdy nie nagrywałam filmików i właściwie nie wiem co należy z nimi robić potem by jakoś dało się obejrzeć w przyzwoitym kadrze (nie chce się zagłębiać w programy do obróbki filmów, wystarczy mi że użeram się z tymi do obróbki zdjęć). Filmiki są ultra krótkie- właściwie robione pod Instagram.












Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.