Obrazy starych mistrzów na panelach malowane/Acrylic paintings on wood- Tamara Lempicka and Vermeer in my interpretations.


                      Przeleżały w kącie jakieś 6-9 lat i prawie o nich zapomniałam! Będąc w Janowie Podlaskim na Pride of Poland  (aukcja koni arabskich, która odbywa się co roku) kilka lat przed 2009 r., podpatrywałam jak jedna artystka na kiermaszu maluje konie akrylami na drewnie i też chciałam się sprawdzić. Kiepsko wyszło ale przynajmniej teraz wiem że malarstwo to nie mój "konik":) Wolę rysunek!


 Inspiracja słynnymi dziełami- Tamara Lempicka, Vermeer






Angelina Jolie jako królowa- ktoś mnie ubiegł:) Serio to ja "skopiowałam" motyw- jakiś artysta wcześniej przerobił słynne arcydzieła "wklejając" im znane twarze.
Innych celebrytów też "sportretowałam" :) - Elvis jak żyw i Julia Roberts w wersji babcinej z siwymi włosami:)




Aniołki:) (no może nie wszystkie 😂)





oraz przyroda:






1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.