Samochód miejski- jakie cuda motoryzacji można spotkać na lubelskich parkingach?/Cool old cars found in Lublin (Poland)


                    Mam słabość do pięknych, zwłaszcza retro samochodów oraz tych rzadko spotykanych aut "luxury", na polskich drogach. Oto co udało mi się zatrzymać w kadrze, spacerując po miejskich parkingach i nie tylko.

Na pierwszy ogień idzie mój wymarzony Cadillac- taki jak ten (koniecznie  w kolorze błękitnym) :)





 
Kolejne zabytkowe autko wyglądem przypominające cuda motoryzacji z lat 50tych. Ma z boku oznaczenie ale i tak nie wiem co to za auto :(
 
 
 Autko "prezesa" :) - ciągle parkuje na honorowym pierwszym miejscu przed galerią Color Park na Wolskiej w Lublinie



 
 Polski zabytek 😂 Duży Fiat


 
Znaleziony pod kościołem w małej miejscowości w lubelskim (nie pamiętam gdzie).



 
 
Wciąż mam do obrobienia zdjęcia z wystawy samochodów w Galerii Felicity- z lata!
Stay Tuned!

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.