Drewniana biżuteria- naszyjniki i bransoletki/Handmade wooden beads bracelets and necklaces


          Biżuteria, którą chce przedstawić dziś, powstała jeszcze w starym roku, ale nie miałam kiedy jej obfotografować. Miałam trochę drewnianych korali "odzyskanych" ze starej torebki i postanowiłam przerobić je na bransoletki. Tak powstały bransoletki z drewnianymi koralami oraz pasujący do jednej z nich naszyjnik.
 

          Dodałam też do drewna kilka metalowych i plastikowych elementów i tak oto powstał "afrykański" naszyjnik w kolorze złota, sepii i brązu, który zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie.


Biżuteria z drewna








5 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Bardzo fajne komplety, życzę powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu szyflady

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam drewnianą biżuterię. Niektórzy tak jak Ty mają talent i są w stanie sami zrobić taką biżuterię. Niestety niektórzy, w tym ja, maja dwie lewe ręce i muszą się ratować zakupem "gotowców" ;). Najczęściej drewnianą biżuterię kupuję na drewniana muszka. Jednak Twoje wyroby bardziej mi się podobają, czy można je gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.