Zimowe breloki/Winter keychains or keyrings (whatever!)


       Przyszła pora na zimowe (lub jak ktoś woli świąteczne lub "poświąteczne") breloki. 

 

      Elementy z modeliny wykonałam sama, wstążki i koraliki oczywiście kupne! Ten zielony brelok z bałwankiem miał już swoją premierę rok temu, ale zmieniłam tasiemkę na bardziej odpowiadającą. 

    Wisiorek "Alicja w krainie czarów" przerobiłam na brelok- wygląda lepiej! 

 

     Niestety nie mam dokładnego zdjęcia jednego z najładniejszych breloków- w kolorze czerni i starego złota, z gwiazdką, aparatem i metalizowaną zawieszką w kształcie choinki- bo nie zdążyłam  zrobić zdjęcia w przeddzień kiermaszu- tylko szybką fotkę na fotelu, zanim poszedł! 

     Biżuterię robiłam do 1:30 w nocy, więc proszę się nie dziwić! Na zdjęciach (bransoletek także) znajdują się 2 daty: 13 i 15.12.2014, dlatego że 13-tego kończyłam daną biżuterię a 15 robiłam zdjęcia! Te "dzieła", których daty powstania dokładnie nie pamiętam mają datę 15.12.2014.











Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.