Modelina: naszyjniki, sztyfty oraz broszka i spinka/Polymer clay jewelry


       Dalszy ciąg biżuteryjnych lepianek z modeliny. Narpierw pokazywane już w zeszłym roku (Parę zaległych fotek z modelinowymi smakołykami!) słodkie zawieszki z modeliny i zimnej porcelany, które jakoś nie mogły się doczekać łańcuszków...



Naszyjniki handmade słodycze, wykonane z modeliny



     

    
        

Motyw w kolorach "Inferno"

      Wygląda trochę jak wypalanka z ceramiki, albo tylko mnie się tak wydaje... W środku pół koralika cracle w odcieniu ciemnej, soczystej czerwieni.


 
Brązowy motyl cieniowany metalicznym pudrem, na złotym łańcuchu.




Porcelana fria tzw. zimna porcelana

     
       Parę średnio udanych sztyftów z "zimnej porcelany" i modeliny oraz słodka broszka z rogalikiem oblanym czekoladą (tak... też z modeliny).



       I na koniec moja pierwsza kwiatowa spinka. Nie sugerowałam się wyglądem żadnego kwiatka- ot tak po prostu chciałam poćwiczyć blendowanie kolorów (które nie wyszło!) i tak oto powstał ten ciemno pomarańczowy florystyczny obiekt. Pasował mi do "złotej" wsuwanej spinki. Na żywo wygląda znacznie lepiej.
 




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.