Decoden- projekt kuferka ze słodyczami z modeliny


          Ze względu na brak  kabla usb , potrzebnego by wrzucić zdjęcia z komórki na komputer (bo bluetooth nie działa!) nie mogę na razie publikować efektów moich miniaturkowych robót- nie wszystkie z resztą są skończone. Zawsze 'chwytam kilka srok za ogon' i przez to niczego nie udaje mi się skończyć na czas i dlatego szybko się zniechęcam.
                 

         Na razie ślęczę nad moją pierwszą niby BJD, którą muszę znów przerobić- tak jest gdy od razu nie zaopatrzysz się w potrzebną ilość modeliny a potem kombinujesz z kolorami i połowa ciała wychodzi w innym kolorze!

 

         Na razie wrzucam szkic kolejnego przedmiotu zdobionego techniką decoden. 

 

         Ten 'rysunek' bierze udział w konkursie organizowanym przez Natajkę. (Mam nadzieję że się nie pogniewa, bo nie miałam weny by samodzielnie rysować i wykorzystałam jej gotowe projekty).

P.S. Wciąż kombinuję z podpisem na zdjęciach, dlatego będzie się on różnić czcionką lub kolorem, co nie zmienia faktu  że zdjęcia nim opatrzone to moja własność!



Obsługiwane przez usługę Blogger.