EURO 2012 ! Elouai outfit design.

 

Tak, tak... wreszcie 8.06.2012 r nadejszło Euro 2012! 

         Chociaż nie jestem kibicem piłki nożnej (wolę skoki narciarskie), to i tak życzę Naszym jak najlepiej (choć mój wrodzony pesymizm każe mi wierzyć, że nie zrobimy kariery na tych mistrzostwach). 

        Wszystkim kibicom życzę dobrej zabawy, bez pijaństwa, burd i zaśmiecania terenów zielonych (chociaż o to ostatnie będzie najtrudniej, bo ludzie nawet na co dzień nie potrafią wrzucić śmieci do śmietnika choć znajduje się on o 2 kroki dalej od miejsca gdzie właśnie upuścili niepotrzebne opakowanie!  

         Ten kto dobrowolnie i umyślnie wyrzuca śmieci na trawnik choć obok ma kosz, powinien się zastanowić gdzie za parę lat będzie spacerował, rozkoszując się świeżym powietrzem i ciesząc oczy zielenią? Jeżeli wszyscy będą postępować tak jak on, to niedługo będziemy mieć do siebie wzajemnie pretensje o to, kto dopuścił do tego że żyjemy na wielkim śmietnisku! Szlag mnie trafia gdy na każdym skrawku zieleni w dużym mieście widzę stertę opakowań, elektrośmieci i  rozbitych butelek ! 

         Człowiek nie zasługuje na pobłażliwość natury za swoją bezmyślność, dlatego mam nadzieję że kiedyś dostanie za to straszliwą zapłatę, ale biada mu wtedy bo odwrotu już nie będzie!).

 

EDIT: 2021. Człowiek właśnie dostał zapłatę od natury w postaci pandemii Koronawirusa Sars-Cov-2



Obsługiwane przez usługę Blogger.