Trochę starszych prac biżuteryjnych/ Earliest works- handmade jewelry


      Jedne z moich najwcześniejszych prac biżuteryjnych. Naszyjniki, kolczyki i parę bransoletek. Na każdej fotografii data zrobienia zdjęcia; niektóre wytwory powstały wcześniej niż zdjęcia.

[Tak wiem, że niektóre zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale jak ma się do dyspozycji tylko aparat w telefonie - to umówmy się - nawet Harry Potter przy użyciu takiego "sprzętu" nie wyczarował by zdjęcia godnego nagrody World Press Photo!]
 

 Biżuteria handmade z koralików








Oraz ozdoby świąteczne z masy solnej. 

To moje pierwsze próby z taką masą.

Przedstawiam moje nieśmiałe próby z masą solną- wielkanocne dekoracyjne zawieszki. 
Masa solna to skomplikowany jak dla mnie materiał, dlatego nic lepszego mi z niej nie wyszło. 
Nie poddam się jednak, widząc jakie piękne rzeczy robią z niej inni. Zawsze przecież
 trzeba próbować dorównać najlepszym!!!


A oto moje miniaturowe dzieła biżuteryjne dla lalek:)



           

 Kilka drobiazgów dla ślicznej Pam. Kolczyki zostały specjalnie wygięte
by nie wypadały z uszu lalki.

 
 
 
                         
Obsługiwane przez usługę Blogger.